DMC Event Management – vi skapar magiska evenemang!

Vår passion är att få hjälpa dig att skapa glädje och engagemang genom olika möten och evenemang. Vi ser till att omvandla kreativa koncept till genomförbara aktiviteter på ett smart sätt.

Vad gör en DMC?

DMC Like a Fox hjälper till att planera olika arrangemang på svenska marknaden för internationella företag och gäster som besöker vårt land. Vi ser till att våra internationella gäster och besökare får bästa möjliga program och upplevelse när de kommer till oss.

Vår ambition är alltid att ta fram de bästa guldkornen som vår härliga natur och miljö kan erbjuda och vi skräddarsyr självklart alla besök utifrån önskemål.

 

 

Hur vi hjälper dig leverera bästa evenemangen

Vi har mycket med erfarenhet kring planering av olika typer av evenemang och upplevelser både för gäster på den svenska marknaden men även internationellt. Genom vårt nätverk och kontakter kan vi hitta bästa programmet för just dig och dina gäster och skräddarsyr detta utifrån ditt specifika önskemål. Vi kan erbjuda dig på ett flexibelt och effektivt sätt både delar såsom helheten av dina uppdrag. Du väljer vad du vill plocka in oss; i den kreativa processen, sourcing av partners, planeringsdelen och/eller genomförandet av dina aktiviteter

Vi kan förhandla alla delar i ett event

Like a Fox är starka förhandlare

Du kan även kalla oss för förhandlingsexperter. Vi drivs av att förhandla smarta lösningar åt dig. Med en stark passion för vårt arbete och massor av erfarenhet kring förhandling med lokala och internationella leverantörer med olika inriktningar så ser vi till att du uppnår bästa möjliga villkor, kvalitet och besparingar.  

Vårt mål är att du ska känna dig trygg med oss hela vägen och att du ska få ut maximalt resultat av dina aktiviteter.

5 tips på framgångsrik förhandling inför evenemang för bäst resultat

  1. Kartlägg och förstå behovet innan val av partners och leverantör.
  2. Välj alltid trygga partners och leverantörer
  3. Säkerställ att få med i formellt avtal de villkor och krav som du ställer på innehållet, leverans och resultat.
  4. Var närvarande, lyhörd och tillgänglig under hela  resan.
  5. Tänk smart, effektivt och strategiskt balanserat mot att alla parter ska vara nöjda hela vägen. 

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *